2 Renk altı renkli ekran Araba Elektronik Gaz kontrol Pedalı Komutanı Hızlandırıcı Güçlendirici Audı RS5 2013+

0
0 Yorumlar

₺2 375.84 ₺1 425.54
Miktar:

SKU: b176250

Not: Sipariş verirken lütfen aracınızın modeline ve üretim yılına dikkat edin!Size Uygun Elektronik Gaz Kelebeği Kontrol Ünitesini Göndereceğiz.Çok teşekkürler!

Mod fonksiyonuna giriş:

HHH Modu (Ekonomik hızlanma modu)

Ekonomik hızlanma modunda ayar gerekmez, Hızlanma sırasında yakıt tüketimini azaltın.

LOC Modu (Kilit araba modu)

LOC modunda araç sadece rölantide olabilir, Gaz pedalına basabilir ve tepki vermez.Motoru kapattıktan sonra, ekran regülatörünü, ekran regülatörünü kilit açma anahtarı olarak çekin

OOO Modu (Otomatik kontrol modu)

Otomatik kontrol modu, kontrolörün hassasiyetini, ayarlamak ve unutmak isteyenler için ideal olan sürüş koşullarına uyacak şekilde otomatik olarak ayarlar.Şehir içi sürüş için mükemmel.Otomatik Kontrol, benzersiz kılan şeydir

CC Modu (Şehir modu)

ŞEHİR Modu (1 ila 9) 9 hassasiyet seviyesi sunar, bu, sürücünün denetleyiciyi istenen hassasiyet seviyesine ayarlamasını sağlar.Seviye 9'u seçin .Maksimum hızlanma tepkisi iyileştirme yaklaşık %30 .

EE Modu (Spor modu)

PP Modu (1 ila 9) 9 hassasiyet seviyesi sunar, bu, sürücünün denetleyiciyi istenen hassasiyet seviyesine ayarlamasını sağlar.Seviye 9'u seçin ve direksiyon simidini sıkıca kavrayın veya yumuşak bir pürüzsüzlük için seviye 1'e basın acceleration.In bu mod, Maksimum hızlanma tepkisi yaklaşık %60'tır.

FF Modu (Spor + modu)

FF Modu (1 ila 9) 9 hassasiyet seviyesi sunar, bu, sürücünün denetleyiciyi istenen hassasiyet seviyesine ayarlamasını sağlar.Seviye 9'u seçin .Rekabetin saf hızı, güçlü geri itme hızı, Maksimum hızlanma tepkisi yaklaşık %90.

PP Modu (Yarış modu)

Yarış modu Modu (1 ila 9) 9 hassasiyet seviyesi sunar, bu da sürücünün denetleyiciyi istenen hassasiyet seviyesine ayarlamasını sağlar.Seviye 9'u seçin .Rekabetin saf hızı, güçlü geri itme hızı, uçan sürüş hissi, arenalarda kullanılması tavsiye edilir, Maksimum hızlanma tepkisi yaklaşık %120'dir.

EC Modu (ekonomi modu)

EC modu (1 ila 9) 9 hassasiyet seviyesi sunar, hızlandırıcı tepki süresini azaltarak ekonomi için tasarlanmıştır.Parkurlardayken ve sürünürken biraz daha gaz kelebeği kontrolü ararken de kullanışlıdır.

Kapalı Modu (Normal mod)

Aracı standarda geri getiriyor

Nasıl çalışır

Elektronik gaz kelebeği kontrol ünitesi, sizin için en son performans geliştirmedir. vehicle.It araçlarınızın gaz kelebeği eğrisini değiştirerek tel pedalı ile uçma gecikmelerini azaltmak için tasarlanmıştır.

Daha keskin / Daha yumuşak hızlanma

Çekme veya tepelere tırmanma gibi yük durumlarında iyileştirilmiş hızlanma

Hem Otomatik hem de Manuel şanzımanlar için uygundur

Özel alet gerektirmeden 5 dakikalık basit kurulum

Neden elektronik gaz kelebeği kontrol cihazını kullanmalıyım?

Çoğunlukla elektronikteki gelişmeler nedeniyle her yıl yeni araçlar değişiyor.Mekanik olarak kontrol edilen araç sistemleri artık aracın bilgisayarı tarafından kontrol ediliyor.Böyle yeni bir sistem, drive-by-wire olarak bilinen elektronik gaz kelebeği kontrolüdür.

Drive-by-wire sistemi, otomobillerin başlangıcından beri kullanılan geleneksel mekanik olarak çalıştırılan sistemi ortadan kaldırır.Mekanik olarak çalıştırılan standart gaz pedalı, pedaldan gaz kelebeği gövdesine bağlı bir kablo kullanır.Pedala bastığınızda, kablo gaz kelebeği plakasını açarak havanın motora geçmesine izin verir.Motor devri, gaz kelebeği plakasının açısı ile doğru orantılıdır.

Kablo ile kablo, gelişmiş elektromekanik aktüatörler kullanılarak elektronik olarak kontrol edilen bir sistemle değiştirilir, Kablo yerine gaz pedalına bir gaz pedalı konum sensörü bağlanır.Potansiyometre olan bu sensör, gaz pedalının konumunu belirler ve bu bilgiyi aracın ecu'suna bildirir, sırayla gaz kelebeği kontrol motoruna gaz kelebeği valfini açmasını veya kapatmasını emreder.

Gaz pedalındaki Süngeri hissediyor musun ?

Drive-by-wire sisteminin sınırlamaları vardır, ancak asıl sorun, gaz kelebeği tepki süresinin önemli ölçüde daha yavaş olmasıdır.Gaz tepkisi, ayrıca şöyle bilinir aracın tepkisi, bir içten yanmalı motorun, bir sürücünün hızlanma talebine yanıt olarak güç çıkışını düşük bir rpm'den daha yüksek, daha güçlü bir rpm'ye ne kadar hızlı yükseltebileceğinin bir ölçüsüdür; pedalı aşağı itmek.Gaz tepkisi genellikle daha iyi güçle karıştırılır; Ancak gaz tepkisi aslında güç çıkışındaki bir değişiklik için geçen sürenin bir ölçümüdür.

Sürücülerin tümü, arabalarımızı daha yeni sınırlara zorlamanın hızına ve heyecanına duyulan ihtiyacı takdir ediyor ve daha yavaş gaz tepkisi, aracınızın maksimumuna ulaşmak için gereken süreyi artıracak power.To sorunu çözmek satış sonrası dünya, fabrika elektronik gaz kelebeği kontrol ayarlarını geçersiz kılmak için yeni bir sistem geliştirdi. gözle görülür bir zaman gecikmesi.Pedal Komutanı Gaz Kelebeği Kontrolörü, bu ekstra “WOOW” u kablolu aracınıza eklemek için harika bir eklentidir.

Pedal Komutanı temel olarak ECU'yu araçta geçirecektir.Kontrolör, bilgileri doğrudan gaz pedalı konum sensöründen almak ve yüksek hızlı bir kontrol cihazında derlemek için tasarlanmıştır circuit.It ayrıca bu sayıyı biraz ilerletir ve ardından doğrudan ECU.By bilgileri bilgisayara bu şekilde göndermek, motor bilgisayarının yapacağı birkaç kontrolün atlanmasına neden olabilir gaz kelebeği plakasını açmak için sinyali göndermeden önce.Bu kontrolör ile 8 farklı programlama seçeneğiniz vardır; HHH Modu

Üretici firma EİTTAR'IN
amblem ZMShun
Kaynak Anakara Çin

0 Yorumlar

İnceleme ekleme

E-posta adresinizi yayınlanan olmayacak .